NEDEN BİZ
Bizler, Bimsan Lift olarak, kurumsal değerlerimize bağlı oluşturduğumuz stratejinin başarısına inanıyoruz. Vizyonumuz müşterilerimizin, bayilerimizin, tedarikçilerimizin ve çalışanlarımızın ‘İlk Tercih’i olmak.
Yöneticilerimiz ve takım arkadaşları, bu vizyonla hareket ederek, çalışmalarında müşteri memnuniyetini esas alır, yenilikçi düşünceyi teşvik eder, takım çalışmasını destekler ve çalışanlarının katkılarına değer verir. Amacımız, müşterilerimize kaliteli ve değer yaratan ürünler sunmaktır.
Hedefimiz, bir yandan müşterilerimize değer yaratırken diğer yandan etkin bir organizasyon yapısı ile karlı bir büyüme sağlamaktır. Dolayısıyla, istikrarlı bir işletmenin prensipleri ışığında, Bimsan Lift her yönüyle mükemmel bir organizasyon yapısı anlayışıyla hareket eder.
Farklılığımızı yaratan en önemli avantajımız, her geçen gün daha da güçlenerek ilerleyen azimli ve nitelikli bireylerden oluşan kurumsal yapımızdır. Şirketin sağlıklı gelişiminin temelinde en değerli yetenekleri cezbetmemiz, geliştirmemiz ve muhafaza etmemiz yatmaktadır. İnsan potansiyelimiz, uluslararası, global anlayış sahibi, dinamik ve tutkulu bireylerden oluşmaktadır.
Bimsan Lift, rekabetçi konumunu güçlendirmek için, temel kurumsal prensiplerini, müşteri yaklaşımını, ürün ve teknoloji odağını belirlemektedir. Yönetimimiz, şirketin lider konumunun devamı için altı stratejik öncelik alanı belirlemiştir:
- Profesyonel Marka Yönetimi
- Ürün ve Hizmetin Mükemmeliyeti
- Müşteri Odaklılık
- Güçlü Dağıtım ve Servis Ağı
- Maliyet Etkinliği
- Çalışanlarımızın Yüksek Motivasyonu
Bimsan Lift’in uzun vadeli stratejilerinde ‘devamlılık’ anahtar rol oynamaktadır. Kuruluşundan bu yana pazara sürekli üstün kaliteli ürünler sağlaması, Bimsan Lift’i Oto Lift sektörünün lider şirketlerinden biri haline getirmiştir.
Bizler, bu yaklaşımımızı sürdürmeye kararlıyız. BİMSAN Lift prensip olarak pazar beklentilerini ve müşteri memnuniyetini esas alan bir kurumdur. Bu bağlamda, stratejimizin üç kademeli prensibini sürdüreceğiz: yenilikçi ürün zincirini genişletmek, müşteri talebi yaratmak ve iş yerlerimize daha konforlu yaşam sağlayacak ürünler sunmak.