Müşteri Destek Politikamız
Destek politikamız, müşteri ihtiyaç duyduğu sürece yanında olmayı garanti etmek üzerine kuruludur.
-Müşteri taleplerine onların gözüyle bakarak gerçek ihtiyaca uygun, doğru, kalıcı, katma değeri yüksek, sağlıklı ve ekonomik çözümler geliştirmek,
-Müşteri ve tedarikçileri olan ilişkilerinde dürüstlük ve karşılıklı güveni ön planda tutmak,
-Hizmet verdiği yada potansiyel müşterileri adına yeni teknolojileri takip etmek, teknolojik gelişmeler konusunda müşterilerini bilgilendirmek ve istenildiğinde uygulamak,
-Sunduğu çözümler ile, müşterinin sistemden aldığı yada alacağı verimi en üst seviyeye çıkarmak,
-Tüm süreçleri ve ürün/hizmet kalitesini sürekli geliştirmek ve iyileştirmek,
-Müşteriye zamanında, eksiksiz ve kaliteli Teknik Destek ve Servis hizmetleri sağlamak,
-Müşteri memnuniyetini ön planda tutmak,
-İyileştirmeyi ön planda tutmak.
-Müşterilerimize 7/24 destek sağlamak.
-Bimsan Lift, Kalite Yönetim Sistem ve Prosedürlerine uygun olarak çalışır.
-Müşterilerden gelen (mail, telefon, toplantı, fax yolu ile) soruları anlaşılabilir olarak müşteriye aktarmak
-Müşteri talepleri veya sorunlarına en kısa zamanda cevap vermek.